Wednesday, October 19, 2011

Praktikal Kembali

Salam kpd semua umat Islam.... biggrin


Hehehe hari ni genap 10 hari aku praktikal kembali di______...hahahaha....


Aku diberi tugas edit website yg sedia ada...tp tue la masalahnya x dek lak yg ngajar aku... :face53:so pandai2 aku sendri la mengedit ngan penuh konfidennyer mrgreen sampai kepala aku nk pecah :131: adoii la....


disebabkn website sedia ada tue x leh nk usik slagi "sifu" aku x de,so disuruhnya aku edit blog ke pe ke...jenuh gak perah otak nie.... :face21: Mmg blajar,tp tue la..."rajin" masuk class tue yg blurrr question je nie ahakzs~


Tgah aku syok2 mengedit [omputih ckp "try & error" :11:] tetiba office aku black-out...!!!Wargghhhh...!!!!:face31: aku x save lg pe yg aku edit....ase nk :face29: jerk...wuuuu~


Lau jahat da lama aku melarikn diri hahahaha.... :face11: 2 jam gak la "bersauna" scara percuma....nak tolong x leh...bkn box kecik yg rosak...box utama kau..!silap aku tekan mati la aku....

Komen2 la free jer hehee...LIKE ler skali yerk~

1 orang komen:

Anonymous said...

sweet blog u.even first time u kata baru edit.try ur best dear. :)

Post a Comment

-> Assalammualaikum.....
-> Komenlah banyak2 kat sini yerk...
-> Give your best idea nak improve blog nie... :)