Tuesday, October 25, 2011

Sukernyer hati~

Hehehe today hari ke 14 aku praktikal...banyak gak dah belajar pasal coding yg memeningkan otak nie... 
Tapi tue la pening + saket hati tue ilang bila tgk coding yg ditaip pnjang lebar tue menjadik hehehee..suker suker.... 
Semalam aku sibuk edit coding nk masukkan "Scroll Box"...dah belajar da tue tp ingat2 lupa nyer psl...so makan berejam gak hehehe...tapi akhirnya jadik gak laupown x la lawa mana tp puas hati den... 
Hari ni cadangnya aku nak wat la natang yg bila gerakkan mouse kuar bijik2 mcm snow tue ngan ayat yg leh gerak2 tue...x pun yg bling-bling ker...aku nengok blog org lain wat best jew...jeles aku ney hhaaha...tapi hehe x tau jadik ke x...mintak2 jadik ler... 
Dah tue pagi tadi leh lak blaku kejadian yg x di ingini...lif opis aku nie patot da kena tukar la...da la nk naik tgkat 5,smp tgkat 5 aku da ready ler nk kuar tp leh lak lif tue turun tgkat 3...smp tgkt 3 lif tue mati..!!!!suma madah button aku tekan ngan hrapan lif tue gerak,tapi harammm..... 
Ahh sudah...!!!da la ak sorg2...dlm otak nie da t'bayang lak citer Final Destination tue,siot tol...nak call emengency line tp yg jadik masalah besarnya dlm lif tue X ADA LINE...!!!!!maxis ngn celcom dua2 emergency call...da t'pikir nk call bomba da...tpi malas lak..ade la dlm 5 min aku dlm lif tue tggu...tetiba die gerak naik tgkat 5...spantas kilat aku keluar...
huh...!!!tobat ak x naik lif lg pasnie...Sebetulnya aku tetiap hari naik tgga smp opis...tp hari ni saja nk naik lif...leh lak jdi cmtue..trauma aku,trauma~




Komen2 la free jer hehee...LIKE ler skali yerk~

0 orang komen:

Post a Comment

-> Assalammualaikum.....
-> Komenlah banyak2 kat sini yerk...
-> Give your best idea nak improve blog nie... :)