Thursday, December 1, 2011

Cuti-Cuti Malaysia

huahuahua.....hahahahah sonok nyer bercuti hehehehee.....


okie...sabtu lepas Yun ngan family telah pun btolak ke melaka hehehe...ikut jalan lama weeiii....sonok sikit drpd ikut highway yg kosong tu je...ikut kg leh je benti mana2 n beli makan2 hahaha [ingat makan je aku nie kan]...tp tue ler ikut jalan lama lmbt ler smp...lau highway 2-3 jam...ni 4-5 jam..coz byk benti hihi...


erk mlalut lak aku nie...sbenarnyer g melaka ni nk p tgk kapal selam yg malaysia bwk balik dari perancis tue...bkn pe..teruja nie...hihi...1 hal lg ayah Yun ni mmg gemor ngan sejarah2 n menda2 nie...so kitaorg pon p lah pantai klebang nu....masuk lak free....utk promosi je 10 hari...


mati2 lah aku dok ingat leh lah jelajah kapal selam besar bagak nuu...gupa2 nyer hny leh tgk dari luar....hampeh.....punah harapan eden....tp dpt tgk dri luar pun ok la kan...besar cm ikan paus....erk lg besar kot hehehehe...sempatlah bgambor....heheheh...ni nk upload gambor nyer last2 baru tringat yg suma gambo dlm kamera huahuahua...x bwk...aiseh...sok2 la upload....


mmg ler aku pnh duk melaka 2-3 tahun...skolah situ...tp yg aku nk gtau ni...pergilah melaka beribu kali pun...kita x akan bosan & muak...sungguh aku x tipu tau...!!!melaka yg paling sonok bila waktu malam...blink blink gitu...x de gelap...sonok jew....romantik tau jalan kat melaka mlm2 hehehehe....mcm kat bwh nie hah....gatal seh aku...






satu lg....lau mainan kat sini murah je....mcm naik kapal yg besar gerak n hayun tu kat Johor RM8 x silap...kat melaka baru RM5....murah tauw...suma game RM5...johor jgn hrp nk dpt harga tue [org johor jgn marah ok, ianya kenyataan]...hukhuk...satu lg aku pnh naik Eye On Malaysia nu...peh besar giler sbelah laut lak tu....gigil gak la...rasa mcm terhayun2 je kan...tp yg tu lama dah....tahun 2009 hahaha...la ni g tahun 2011 x der dah~




Komen2 la free jer hehee...LIKE ler skali yerk~

0 orang komen:

Post a Comment

-> Assalammualaikum.....
-> Komenlah banyak2 kat sini yerk...
-> Give your best idea nak improve blog nie... :)